torsdag 7 juli 2011

End of the road

Jag kommer att lägga ned TORSDAGSTEMA - Väder var som helst.
Vill därför tacka den lilla skara som hängt med.

TORSDAGSTEMA här kommer säkert att få ett nytt ansikte. Har ni tips så meddela mig!
Ha en fin sommar med förhoppningsvis härligt väder!

Welcome to join!

Monthly – a little different PHOTO challenge.  You can publish as many entries as you like and we will find them under the label/category.
A little more about shooting and pictures – photographing.
Sign in with your label/category link “FOTO dagbok” once a month.
New theme every Wednesday.
Sign in with your permalink.


Black & White macro shots only and new linking every Sunday.
Sign in with your permalink.
 

It is easy!
  • Publish your entry
  • Sign in with the  link
  • Link back to the Meme Page
WELCOME to join any time!

4 kommentarer:

B i r g i t t a sa...

Jag gillar ju att testa och har ju tokmånga idéer i huvudet.
Då blir det så här ibland. Vissa idéer blir inte så lyckade när de kommer ut i ljuset.
Vissa fotoutmaningar går bra och andra inte - så är det bara!
Det viktigaste är ju att se till att ha roligt i sitt fotograferande och ta möjligheter att visa sina bilder i fotoutmaningar som lockar.
Tips mottages tacksamt!
Ha det gott alla!

Anonym sa...

Jag tyckte det var en bra idé med väder en dag i veckan, men det blev lite svårt att få meningsfulla bilder på ett väder som ofta var likadant. Tack till dig som tog dig tid med detta. Lite idétorka just nu. Anki

Sandbergs Fotoblogg sa...

Jag gillade torsdagsväder, spännande när man befinner sig på andra sidan jordklotet och tittar oftast på bilder från Sverige hur just vädret är just då.

Du kommer säkert på en ny idé med något spännande.
Ha en bra torsdag!

Sandbergs Fotoblogg sa...

Fick en idé när jag var ute på min morgonpromenad.
Vad säger du om en veckans recept -blogg.
En fotobild på maträtten, ett macro expemelvis
och sedan receptet.

I etiketten skriver man ; förrätt, varmrätt, dessert, aptitretare, dryck, fisk, kyckling, etc etc.

Kan bli riktigta smaskiga bilder.

Vad tycker du om detta?
Kram Annelie